Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Analýza podnikatelských příležitostí pro české subjekty cestovního ruchu vzhledem k příjezdovému cestovnímu ruchu z Nizozemského království
Original title:
Analýza podnikatelských příležitostí pro české subjekty cestovního ruchu vzhledem k příjezdovému cestovnímu ruchu z Nizozemského království
Translated title:
Analysis of entrepreneurial opportunities for czech tourist facilities regarding incoming tourism from The Netherlands
Authors:
Nohejlová, Daniela ; Jarolímková, Liběna (advisor) ; Hamarnehová, Iveta (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce v první části charakterizuje Nizozemské království jako celek - jeho ekonomické charakteristiky a charakateristiky nizozemského cestovního ruchu. Druhá část se zabývá nizozemským příjezdovým cestovním ruchem do České republiky - jeho vývojem, charakteristikami, hlavními tendencemi a faktory, které ho ovlivňují. Jsou zde zmíněny hlavní cestovatelské zvyklosti Nizozemců a důvod proč navštěvují právě Českou republiku. Třetí část práce rozebírá jednotlivé služby cestovního ruchu. V rámci každé služby je zmíněno co Nizozemci požadují, jaká je současná situace na trhu v České republice a v návaznosti na to jsou nastíněny možné podnikatelské příležitosti pro české subjekty cestovního ruchu. Poslední čtvrtá část konkretizuje a vyčleňuje nějvětší objevené podnikatelské příležitosti - dělí je jednak podle služeb cestovního ruchu, jednak podle geografického členění České republiky.The first part of this work describes the Netherlands as a whole -- generally informations, its economical and tourist characterizations. The second part deal with Dutch incoming tourism to the Czech republic -- its development, characterizations, main trends and determinations. Dutch travel customs and reasons for visiting Czech republic are mentioned there. The third part analyse tourist services in detail. In terms of each of tourist service is mentioned, what Netherlanders demand, what situation in the czech marketplace is and in respect of this are sketched possible entrepreneurial opportunities for czech tourist facilities. The last part concretize and point out the greatest uncovered entrepreneurial opportunities.
Keywords:
analysis of entrepreneurial opportunities; incoming tourism; the Netherlands; analýza podnikatelských příležitostí; Nizozemské království; příjezdový cestovní ruch
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8899