Název:
Skeletální animace
Překlad názvu:
Skeletal Animation
Autoři:
Šebor, Petr ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Maršálek, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Skeletální animace a prostorová optimalizace animačních dat je v současné počítačové grafice stále živé téma a otevřený problém. Cílem této práce je nalezení jednoduchého, efektivního a snadno implementovatelného algoritmu, který poskytne řešení problému za pomoci aproximace zdrojových dat neuniformními neracionálními B-splines s výhledem na budoucí práci, jak dále tuto metodu zlepšovat a zefektivňovat.Skeletal animation and spatial optimization of animation data is still an open problem in contemporary computer graphics. The contribution of this work is to provide a functional, effective and easily implementable solution of the optimization problem with the help of the keyframe fitting and approximation by non uniform non rational B-splines with an outlook on what improvements can make this method even more flexible and useful.