Original title: Sponzorství, dary a reklamy - účetní a daňové aspekty
Translated title: Sponsorship, gifts and advertising - acounting and tax point of view
Authors: FICOVÁ, Andrea
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: accounting; advertising; gifts; sponsorship; tax; tax base; tax cost; tax-deductible items; dary; daň; daňové náklady; odčitatelná položka; reklama; sponzorství; základ daně; účetnictví
Citation: FICOVÁ, Andrea. Sponzorství, dary a reklamy - účetní a daňové aspekty. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9524

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48619


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share