Original title: Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Translated title: Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Authors: KUBÁSKOVÁ, Tereza
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: competition; customers; depth interview; marketing mix; marketing research; questionnaire investigation; retail; dotazníkové šetření; hloubkový rozhovor; konkurence; maloobchod; marketingový mix; marketingový výzkum; zákazníci
Citation: KUBÁSKOVÁ, Tereza. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8874

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48608


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share