Original title: Vztah prodejce - zákazník
Translated title: A relationship of seller and customer
Authors: ŠMAUSOVÁ, Jana
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: business ethics; buyer behaviour; competitive advantages; control of relationship between seller and customer; corporate culture; human resource management; image and mark of company; motivation and stimulation of working behaviour; psychology of advertising; chování kupujících a vlivy na ně působící; etika v podnikání; image a značka podniku; konkurenční výhody; motivace a stimulace pracovního jednání; podniková kultura; psychologie reklamy; působení reklamy na spotřebitele; řízení lidských zdrojů; řízení vztahů se zákazníky
Citation: ŠMAUSOVÁ, Jana. Vztah prodejce - zákazník. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8693

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48591


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share