Original title: Reklama z etického pohledu
Translated title: Ethical Perspectives on Advertising
Authors: SOJKOVÁ, Eva
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; ethical regulation of advertising; manipulation in advertising; sexism in advertising; social advertising; unethical practice of advertising; etická regulace reklamy; neetická reklamní praxe; reklama; reklamní manipulace; sexismus v reklamě; sociální reklama
Citation: SOJKOVÁ, Eva. Reklama z etického pohledu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12250

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48525


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share