Original title:
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Translated title:
Brand management and research of Brand Name Škoda
Authors:
SLÁMA, Tomáš Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mojí bakalářské práce bylo provést marketingový výzkum z pohledu opakované koupě automobilů značky Škoda a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické věrnosti ke značce.The aim of my thesis was to perform market research in terms of re-purchase of Škoda cars and propose measures to increase customer loyalty to the brand.
Keywords:
brand loyalty; brand management; marketing research; Škoda Auto; marketingový výzkum; věrnost značce; řízení značky; Škoda Auto Citation: SLÁMA, Tomáš. Řízení značky a výzkum značky Škoda. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12123