Original title:
Kompletní reklamní portfolio pro střední a malou společnost.
Translated title:
Complete advertising portfolio for medium and small company
Authors:
VANĚK, Pavel Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] V diplomové práci budu sestavovat reklamní portfolio pro středně velkou společnost. Tento soubor materiálů bude vyhotoven v praktickém provedení a uveřejněn v přílohách mé práce. Celá tvůrčí a odborná práce bude do velké míry podléhat požadavkům zákazníka a pochopitelně částečně i jeho vkusu. K provádění prací budu přistupovat s přihlédnutím spíše k funkční než k umělecké stránce díla, protože jde o ryze funkční reklamní a propagační materiály. V mé práci, zvláště v její teoretické části, půjde o funkční a umělecký rozbor postupů práce. Zároveň se pokusím i o konkrétní náhled z pohledu reklamního marketingu a finanční náročnosti jednotlivých projektů. Zároveň chci popisovat, nejen teoretické postupy práce, ale především své autentické postupy a úvahy, samozřejmě s ohledem na nedotknutelnost svého know-how a know-how dané společnosti. V práci se chci rovněž zmínit i o komplikacích a problémech, které se během její praktické aplikace vyskytly. In the diploma thesis, I will compound an advertising portfolio for a medium-sized company. This set of materials will be made in a practical implementation and published in supplements of my thesis. All creative and professional work will considerably be liable to requirements of a customer and partly to his taste as well. In acomplishing of the work I will take account of the functional, rather than the artistic aspect of the work, because all the advertising materials are strictly functional. My thesis, especilly the theoretical part, concerns the functional and artistic analysis of methods of work. I will also try to see the issue from the view of the advertising marketing and to weigh up the financial demands of the individual projects. I will also describe (rather than the theoretical principals of the work) my authentic ways of work and reflections in relation to inviolability of my own {\clqq}know-how`` and {\clqq}know-how`` of the particular company. I would also like to mention complications and problems which appeared during the practical aplicaton of the work.
Keywords:
advertising; company; portfolio; internet; katalog; leták; logo; portfolio; razítko; reklama; vizitka Citation: VANĚK, Pavel. Kompletní reklamní portfolio pro střední a malou společnost.. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/4063