Název:
Výzkum značky "Kvalitní potraviny z našeho regionu"
Překlad názvu:
Research of the Brand "Kvalitní potraviny z našeho regionu"
Autoři:
KRÁLÍKOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé práce je zanalyzovat značku ?Kvalitní potraviny z našeho regionu? a zjistit, zda má tato značka přínos pro tvůrce této značky, Jednotu, spotřební družstvo České Budějovice. K dosažení tohoto cíle jsem zvolila dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor s marketingovou referentkou Jednoty, České Budějovice. V první části své práce jsem prostudovala literaturu a aktuální informace dané problematiky. V této části práce jsem také navázala kontakt s Jednotou České Budějovice. V praktické části práce jsem zrealizovala dotazníkové šetření. Výzkum jsem prováděla ve 13 prodejnách Trefa na jihu Čech a Ternu České Budějovice. Pro posouzení svých hypotéz jsem dále prováděla cenové srovnání a analýzu prodejů potravin zainteresovaných do projektu ?Kvalitní potraviny z našeho regionu?. V závěru své práce navrhuji opatření pro Jednotu, České Budějovice.The aim of my work is to analyze the brand "Kvalitní potraviny z našeho regionu" and determine whether this brand has got the benefits its creator, Jednota České Budějovice. To achieve this goal, I chose a questionnaire survey and structured interview with marketing officer for Jednota, České Budějovice. In the first part of my work, I studied literature and current information about the issue. In this part I also contacted the Jednota, České Budějovice. In the practical part I implemented a questionnaire survey. The research I conducted in 13 stores Trefa in České Budějovice and Terno České Budějovice. To assess the hypotheses I also carried out price comparing and analysis of sales of foods involved in the project "Kvalitní potraviny z našeho regionu". In the end I suggested measures for Jednota, České Budějovice.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; povědomí spotřebitelů; regionální potraviny; značka; brand; consumer awareness; marketing research; regional foods Citace: KRÁLÍKOVÁ, Hana. Výzkum značky "Kvalitní potraviny z našeho regionu". České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19604