Original title: Analýza marketingové činnosti dané firmy
Translated title: MARKETING ANALYSIS OF THE COMPANY
Authors: KUBÍK, Ondřej
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: diagnostics; FCD; horizontal communication; Intranet; markating planning; marketing research; strategy; diagnostika; FCD; horizontální komunikace; Intranet; marketingové plánování; marketingový výzkum; strategie
Citation: KUBÍK, Ondřej. Analýza marketingové činnosti dané firmy. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8364

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-47546


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share