Original title:
Poruchový systém vybudovaný na databázovém systému Oracle
Translated title:
Fault system creating on Oracle database system
Authors:
SLACH, Zbyněk Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé práce je uvedení do problematiky poruchových systémů v telekomunikační společnosti. Celá práce je koncipovaná jako projekt na zavedení poruchového systému do velké telekomunikační společnosti. Zde předvedený poruchový systém je postaven na produktech firem ORACLE, SUN, Hewlett-Packard. V následujících kapitolách se teoreticky seznámíme s projektovými požadavky, detailní funkční analýzou poruchového systému a informacemi jaké hardwarové a softwarové zdroje lze použít. Následuje praktická část, která nám ukáže obrazovky hotového systému a ukázky z programového kódu. The objective of my diploma work is to introduce trouble ticket systems operated inside telecommunication company. The whole work is conceived as a project to set up trouble ticket system into big telecommunication company. Trouble ticket system showed in this work is based on products of ORACLE, SUN and Hewlett-Packard companies. In following chapters there are described project requirements, detail function analysis, hardware and software resources. After that follows practically part showing print screens of trouble ticket system and parts of program code.
Keywords:
Fault; Oracle; system; Oracle; Poruchový; systém Citation: SLACH, Zbyněk. Poruchový systém vybudovaný na databázovém systému Oracle. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/6640