Original title:
Produkty cestovního ruchu v turistických informačních centrech Posázaví
Translated title:
Products of tourism in tourist information centres in the region Posázaví
Authors:
PETRŮ, Soňa Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá oblastí Posázaví, vlastní šetřené území oblastí Středního Posázaví, vymezenou městy Světlá nad Sázavou a Zruč nad Sázavou. Byla provedena analýza společenských a kulturních cílů turistů v Posázaví, analýza produktů vybraných turistických informačních centër Světlá nad Sázavou, Ledeč nad Sázavou a Zruč nad Sázavou. Byl proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Byly vytvořeny dva druhy dotazníků, jeden pro turistická informační centra a jeden pro turisty, kteří v srpnu 2006 navštívily vybraná města. Na základě dotazníků pro turistická informačním centra byly zanalyzovány produkty vybraných infocenter. Výsledky získané druhým dotazníkovým šetřením byly podkladem pro vytvoření nového produktu cestovního ruchu. Novým produktem se stal třídenní výlet, sportovní víkend v Posázaví, prodávaný jako balíček služeb.Bachelor work deals with the region Posázaví, own chosen area deals with Middle Posázaví, demarcationed of towns Světlá nad Sázavou and Zruč nad Sázavou. It was executed the analysis sociable and cultural aims of tourists in the region Posázaví, analysis of chosen tourist information centers products in Světlá nad Sázavou, Ledeč nad Sázavou and Zruč nad Sázavou. It was executed marketing research form of questionnaire saving. It was created two types of questionnaires, one for tourist information centers and one for tourists, which visited chosen towns in August 2006. On basis of questionnaire saving for tourist information centers were analysed products of chosen tourist information centers. Results gained by second questionnaire saving were background for creation of new product of tourism. New product is tree-day trip, sport´s weekend in the region Posázaví, sold as package of services.
Keywords:
marketing research; product of tourism; questionnaire saving; Sázava river; the region Posázaví; tourism; tourist information center; dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Posázaví; produkt cestovního ruchu; turistické informační centrum; turistika; řeka Sázava Citation: PETRŮ, Soňa. Produkty cestovního ruchu v turistických informačních centrech Posázaví. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/7867