Original title:
Spotřební chování občanů České republiky jako účastníků lázeňského cestovního ruchu v Maďarsku
Translated title:
Consumer behavior of Czech citizens on the Hungarian spa tourist market
Authors:
CHOVÍTKOVÁ, Michaela Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního chování občanů České republiky na trhu lázeňského cestovního ruchu. Specificky se práce zabývá chováním ve vztahu k nabídce lázeňských služeb v Maďarsku. Na základě skutečností zjištěných v rámci analýzy a marketingového výzkumu byly určeny klíčové momenty při rozhodování o spotřebě lázeňských produktů a navrhnuta opatření pro přizpůsobení nabídky poskytovatelů služeb požadavkům českých návštěvníků. The thesis focuses on consumer behavior of Czechs on the Hungarian spa and wellness market. The aim is to analyze the decision making process and motivation in order to determine the key factors influencing the behavior. Suggestions and recommendations for the Hungarian spa service offer were made, as to better meet the desires and needs of Czech tourists.
Keywords:
consumer behavior; Czech consumers; decision making process; Hungary; motivation; spa and wellness tourism; kupní rozhodovací proces; lázeňský cestovní ruch; Maďarsko; motivace; spotřební chování; český spotřebitel Citation: CHOVÍTKOVÁ, Michaela. Spotřební chování občanů České republiky jako účastníků lázeňského cestovního ruchu v Maďarsku. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9141