Original title:
Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Translated title:
Business strategies of travel agencies in terms of exploiation of individual promotional types
Authors:
Trubač, Tomáš ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
Název práce: Title: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace Business strategies oftravel agencies in terms ofexploitation of individua! promotional types Metoda: V této práci bylo použito metody dotazníkového šetření - jak písemné, tak ústní formy - za účelem získání informací o využití a hodnocení účinnosti jednotlivých druhů propagace českými cestovními kancelářemi. Výsledky: Výsledky provedeného šetření podávají přehled o propagaci v cestovním ruchu z hlediska jejího využívání a možností zaměření se na vysoce účinné formy. Klíčová slova: cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingová komunikace, propagační formy, dotazníkové šetření, měření účinnosti propagace. 2
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/805