Original title:
Analýza marketingového prostředí firmy BÜROPROFI s.r.o.
Translated title:
Analysis of marketing enviroment in the company BÜROPROFI s.r.o.
Authors:
PADRTOVÁ, Martina Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě a na základě analýzy určit trendy a jejich vlivy na budoucnost firmy.The main subject of the bachelor is Analysis of marketing enviroment and to establish trends for future company development in the company BÜROPROFI s.r.o.
Keywords:
financial analysis; marketing; marketing enviroment; Porter's model; STEP analysis; finanční analýza; marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza Citation: PADRTOVÁ, Martina. Analýza marketingového prostředí firmy BÜROPROFI s.r.o.. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9106