Název:
Možnosti využítí výzkumu trhu spotřebitelskými organizacemi
Překlad názvu:
Possibilities of Utilization of Market Research by Consumer
Autoři:
SLÁDKOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spotřebitelských organizací. Má sloužit jako návod hlavně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. Na základě ověření metodiky byla sepsána doporučení pro postup při marketingovém výzkumu.This thesis is concerning marketing research of consumer organizations. It should be used as a manual especially for SOS: Consumers Defence Association of the Czech Republic. Based on methodology verification the advices were stated for marketing research approach.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; SOS; spotřebitelská organizace; výzkum; Consumer organization; marketing research; research; SOS Citace: SLÁDKOVÁ, Veronika. Možnosti využítí výzkumu trhu spotřebitelskými organizacemi. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9026