Original title: Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek
Translated title: Analysis of Consumer Behaviour in the Segment of Private Labels
Authors: KŘÍŽOVÁ, Edita
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; brand building; consumer; consumer´s behaviour; image; marketing; private label; research; retailers; budování značky; chování spotřebitele; image; maloobchod; marketing; privátní značka; výzkum; značka; zákazník
Citation: KŘÍŽOVÁ, Edita. Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8986

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46224


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share