Název: Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti
Překlad názvu: Advertisement as a part of sales promotion, accounting and tax context
Autoři: RÁSOCHOVÁ, Martina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: DAŇOVÝ SYSTÉM; NÁKLADY; PODPORA PRODEJE; REKLAMA; ÚČETNICTVÍ; ACCOUNTING; ADVERTISING; COSTS; SALES PROMOTION; TAX SYSTEM
Citace: RÁSOCHOVÁ, Martina. Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8572

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46050


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet