Název:
Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti
Překlad názvu:
Advertisement as a part of sales promotion, accounting and tax context
Autoři:
RÁSOCHOVÁ, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je charakteristika podpory prodeje a reklamy, a především identifikace vztahu mezi nimi. Dále pak popsání způsobu zaúčtování reklamy, návaznost jejího pořízení a využívání na daňový systém České republiky, na možnosti daňově uznatelných nákladů a nároků na odpočet. The aim of my work is to characterize advertising and sales promotion and their relationship between them. I focused on the method of accounting of the advertising, relationship between procurement of the advertising and its´ use in tax system of the Czech Republic. I also focused on the possibilities of tax-deductible expenses and deductible claims.
Klíčová slova:
DAŇOVÝ SYSTÉM; NÁKLADY; PODPORA PRODEJE; REKLAMA; ÚČETNICTVÍ; ACCOUNTING; ADVERTISING; COSTS; SALES PROMOTION; TAX SYSTEM Citace: RÁSOCHOVÁ, Martina. Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8572