Original title:
Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice
Translated title:
A product of tourism in the tourist infocentre Strakonice
Authors:
BRŮŽKOVÁ, Edita Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment turistů.This work analyses tourist attractivities in Strakonice and chosen tourist services. On the basis of research in the infocentre Strakonice a new product for chosen segment of tourists was suggested.
Keywords:
marketing research; product of tourism; tourism; tourist attractivities; tourist infocentre; cestovní ruch; marketingový výzkum; produkt cestovního ruchu; turistické atraktivity; turistické informační centrum Citation: BRŮŽKOVÁ, Edita. Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/7898