Original title: Využití CRM v rámci udržení loajality zákazníků zvolené firmy
Translated title: THE TAKING ADVANTAGE OF CRM TO THE MAINTENANCE OF CUSTOMERS` LOYALTY TO THE SELECTIVE COMPANY
Authors: DVOŘÁKOVÁ, Markéta
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Citation: DVOŘÁKOVÁ, Markéta. Využití CRM v rámci udržení loajality zákazníků zvolené firmy. České Budějovice, 2006. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/5112

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-45729


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share