Název:
Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner
Překlad názvu:
Consumer competition for Pfanner, s.r.o.
Autoři:
Šťastný, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mencl, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o této tématice na jejichž základě autor v další části zpracoval návrh soutěže. V teoretické části se autor zabývá jednotlivými typy soutěží, právní úpravou a nastíňuje současné problémy v této oblasti. V praktické části autor charakterizuje trh džusů a cílovou skupinu. Hlavní část tvoří samotný návrh soutěže včetně odhadu ekonomického přínosu.This thesis focuses on consumer competitions. Author designed the consumer competition based on theoretical knowledge, which is mentioned in the theoretical part of the thesis. This part contains all types of competitions,legal regulations and outlines present problems in this area. In the practical part of the work author describes juice market and target group. Key part is the competition design itself, including the economic impact of the competition.
Klíčová slova:
cílová skupina; podpora prodeje; spotřebitelská soutěž; consumer competition; promotion; target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8573