Název: Vizuální analýza reklamních kampaní v rámci influencer marketingu na Instagramu
Překlad názvu: Visual Analysis of Advertising Campaigns within Influencer Marketing on Instagram
Autoři: Matějková, Agáta ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Kreuzzieger, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: influencer; influencer marketing; Instagram; vizuální analýza; vizuální kultura; influencer; influencer marketing; Instagram; visual analysis; visual culture

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/171802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-456441


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-03-13, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet