Original title:
Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
Translated title:
The brand advertising in the selected company at the food market
Authors:
VORÁČEK, Tomáš Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu postupu při propagaci značky (značek).This diploma work focuses on analysis the brand comprehension and advertising strength in retail food-market segmented according to the settlement size within spotřební družstvo Jednota České Budějovice. Also it suggests the changes in promotion strategy of this brand.
Keywords:
brand advertising; food market; Jednota spotřební družstvo České Budějovice; marketing; promotion; Jednota spotřební družstvo České Budějovice; marketing; propagace; trh potravin; vnímání značky Citation: VORÁČEK, Tomáš. Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/5637