Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti se sportovním vybavením a módou
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction in chosen company with sports equipment and fashion
Autoři:
Svobodová, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti se sportovním vybavením a módou Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti se sportovním vybavením a módou" je ve své konečné podobě užitečným zdrojem informací, rozšiřující znalosti marketingového oddělení ve společnosti HERVIS Sport a móda s. r. o. o svých zákaznících. Cílem práce je získání informací o spokojenosti zákazníků Hervisu ve třech různých městech České republiky, které může marketingové oddělení této společnosti dále využít a zahrnout do svých plánů ke zlepšování současné situace. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech společných pro všechny prodejny. Vybrané otázky, které se nedotazují pouze na Hervis obecně, ale odpovědi na ně záleží přímo na tom, jakou prodejnu respondent navštěvuje, jsou dále graficky zachyceny samostatně. Na základě analýzy grafů byly vypracovány závěry a doporučení pro tuto společnost. Výsledky: Výsledky zkoumání ukázaly, že jsou zákazníci téměř se všemi aspekty, na které se dotazník tázal, spíše spokojeni nebo spokojeni. Zároveň...Title: Marketing Research of Customer Satisfaction in chosen company with sports equipment and fashion Objectives: Thesis "Marketing Research of Customer Satisfaction in chosen company with sports equipment and fashion" is in its final form a helpful source of information, which expands knowledge of marketing department in company HERVIS Sport a móda s. r. o. about its customers. Its aim is to reach information about satisfaction of Hervis's customers in three various countries of Czech Republic, which could marketing department use and include to its plans to improve current situation. Methods: The study is based on theoretical knowledge related to the selected topic. To obtain information about customer satisfaction was used quantitative marketing research. Results of the individual questions of questionnaire are shown in the graphs common for all stores. Chosen questions that are not only asked about Hervis in general, but the answers to them depend directly on which store the respondent visits, are also graphically captured separately. Based on its analysis were developed conclusions and suggestions for this company. Results: The results of this research showed that the customers are rather satisfied or satisfied with almost all aspects of the questionnaire. There has been also created the...
Klíčová slova:
cena; dostupnost; dotazník; kvalita; marketing; sportovní sortiment; availability; marketing; price; quality; questionnaire; sports assortment