Original title:
Analýza a návrh digitální propagace společnosti
Translated title:
Analysis and Proposal of Digital Promotion of a Company
Authors:
Balaščák, Martin ; Neuwirth, Bernard (referee) ; Luhan, Jan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení problematiky internetové reklamy. Specifikuje způsoby propagace na internetu a nástroje na práci s internetovou reklamou a její vyhodnocování. Obsahuje analýzy aktuálního stavu a návrhy vylepšení v propagaci konkrétní společnosti, které bude možné implementovat v praxi.
The bachelor's thesis focuses on defining the issue of Internet advertising. It specifies the methods of promotion on the Internet and tools for working with Internet advertising and its evaluation. It contains analyses of the current state and suggestions for improvements in the promotion of a particular company, which will be possible to implement in practice.
Keywords:
Facebook Business Manager; Google Analytics; internet advertising; key words; SEO
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199915