Original title: Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Translated title: Process optimalization of internal and customer complaint management in REHAU
Authors: Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (referee) ; Bartes, František (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: 5 Why; Complaint; continual improvement; customer’s satisfaction; FMEA; Ishikawa diagram; KAIZEN; Pareto graph; quality management; quality tools; 5 Why; FMEA; Ishikawův diagram; KAIZEN; nástroje kvality; Paretův graf; reklamace; spokojenost zákazníka; trvalé zlepšování; řízení jakosti

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/197091

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442565


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-06-27, last modified 2023-09-10


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share