Original title:
ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.
Translated title:
SALES MANAGEMENT AND CUSTOMER RELATIONS IN THE FIRM BOHEMIA MACHINE Ltd.
Authors:
JÍLKOVÁ, Anna Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
This graduation theses are oriented to service management analyse and customer relations in a selected firm with emphasis on finding properly recommendation for prospective expansion of the company. My suggestions in improving the quality of provided services or more precisely increases competitive advantage in firm BOHEMIA MACHINE Ltd.
Keywords:
customer; management; Marketing; service; konkurenceschopnost; management; marketing; služby zákazníkům Citation: JÍLKOVÁ, Anna. ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/3441