Original title:
Corporate desing pro začínající minipivovar
Authors:
Zelinková, Zuzana Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se věnuje tvorbě jednotného vizuálního stylu pro začínající minipivovar. Teoretická část shrnuje základní pojmy managementu, marketingu, navržení jednotného vizuálního stylu a firemního designu. Praktická část se věnuje analýze konkurence a analýze budoucímu podniku, navržení corporate designu a marketingové komunikaci. Obsahuje návrh loga, webové stránky a propagačních materiálů pro podporu prodeje, aj.This bachelor thesis deals with the design of a unified visual start up of a small brewery. The theoretical part sums up the basic terms of management, marketing and proposes the unified visual style and the company design. The empirical part focuses on the competition and the future business analysis. It also deals with the corporate design and marketing communication. It contains the design of the company logo, web pages publicity materials, etc.
Keywords:
firemní design; jednotný vizuální styl; logotyp; marketing; marketingová komunikace; minipivovar; propagace; segmentace