Original title:
Využití sociálních sítí při vyhledávání budoucích zaměstnanců
Authors:
Vítková, Adéla Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tématem diplomové práce je Využití sociálních sítí při vyhledávání budoucích zaměstnanců. Předmětem práce je analýza a následná syntéza současného stavu personální marketingu u vybraného podniku XYZ, s. r. o., dále vyhodnocení která sociální síť je nejvýhodnější a nejvhodnější pro tuto činnost. V první části jsou popsány základní pojmy související s danou problematikou, jako jsou například jednotlivé sociální sítě, získávání a nábor zaměstnanců atd. A v následující části je stručně popsán automobilový průmysl a vybraný podnik. V rámci praktické části je rozebrán současný stav personálního marketingu u vybraného podniku, dále jsou zde vyhodnoceny výsledky kvantitativního dotazníkového šetření a náklady spojené s jednotlivými personálními nástroji. Nakonec je porovnán současný personální marketing s personálním marketingem přes sociální sítě a rozhodnutí, která z těchto metod je pro podniky výhodnější. Na závěr jsou popsány možnosti, jak sociální sítě nejlépe využívat v personalistice a doporučení, jak správně nastavit komunikaci s potencionálními uchazeči právě přes zmíněné sociální sítě.Topic of master thesis is Use of social networks for searching of future employees. Subject of this work is to analyse and following synthesis current state of personal marketing in chosen company XYZ, s.r.o. and evaluation which of social networks is the most profitable and useful for this activity. In first part is description of basic points related to this topic, such as description of social sites, attracting and hiring employees etc. In following part is basic description of automotive industry and selected company. Practical part is focused on current state of personal marketing in selected company, in this part are also results of quantitative questionnaire and costs of individual personal instruments. At last is comparison of current personal marketing with personal marketing over social networks a decision which of these methods are more advantageous for company. In conclusion there are description of possibilities how to use social networks in human resources and how to correctly communicate with potential applicant through mentioned social networks.
Keywords:
automobilový průmysl; nábor zaměstnanců; personální marketing; sociálni sítě; zaměstnanci; získávání zaměstnanců