Název:
Nové trendy v cestovním ruchu
Autoři:
Šillingová, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh doporučení na zlepšení efektivity prodeje zájezdů cestovní kanceláře pro vybraný trend v cestovním ruchu. V teoretické části jsou rozebírány nové trendy cestovního ruchu. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření formou on-line formuláře. Tohoto šetření se zúčastnilo 247 respondentů a z následné analýzy byly vyhodnoceny nejoblíbenější trendy v cestovním ruchu. V práci je proveden mystery shopping, ve kterém je zkoumána informovanost zaměstnanců cestovních kanceláří o nových trendech. Práce je ukončena návrhem a doporučením produktu na zlepšení efektivity prodeje vybraného trendu pro konkrétní cestovní kancelář a návrhem na zlepšení propagace zájezdů.The goal of this bachelor thesis is to propose a new recommendation, which would improve the efficiency of tour sales of a travel agency for a specific trend in tourism. The theoretical part focuses on new trends in tourism. Practical part of this thesis contains performed on-line survey. This questionnaire was attended by 247 respondents and from the subsequent analysis the most popular trends were evaluated. Further employee´s awareness on the new trends of travel agencies is through the mystery shopping examined. This work is terminated by a proposal and recommendation of a product, which would improve the efficiency of the product sales in specific trend of the chosen travel agency. The recommendation will be accompanied by the proposal for improvement of the tour promotion.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; dobrovolnický turismus; korupční turismus; medicínský turismus; temný turismus