Název:
Chovanie spotrebiteľa na trhu liehovín
Autoři:
Ševčovičová, Mária Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Ševčovičová, M. Chování spotřebitele na trhu lihovin. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Cílem práce je zkoumání chování spotřebitele na trhu lihovin v České a Slovenské republice. Na základě teorií je definováno chování spotřebitele i faktory, které spotřebitele ovlivňují. Indikativní analýze trhu lihovin je popsán aktuální stav na trhu lihovin v České a Slovenské republice. V závěru jsou výsledky dotazníkového šetření porovnávány s teorií a aktuálním stavem na daném trhu. Následně jsou poskytnuty doporučení pro subjekty, které na daném trhu působí.Ševčovičová, M. Customer behaviour at market spirits. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016. The aim of the thesis is to investigate consumer behavior at spirits market in the Czech Republic and Slovakia. Consumer behavior and the factors that influence consumer are defined based on theory. In the empirical part the current state of the spirits market in the Czech Republic and Slovakia is described by means of orientational analysis. At conclusion the survey results are compared to previously described theory and to the current state of this sector. Subsequently, recommendations for entities operating in a given market are provided.
Klíčová slova:
alkohol; chování spotřebitele; lihoviny; marketingový výzkum; Slovenská republika; Česká republika