Název:
Návrh na zlepšení elektronického marketingu společnosti prodávající obuv
Autoři:
Pekárek, Ondřej Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem, který povede ke zlepšení výkonu elektronic- kého marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je navrhnout vhodnou kom- binaci nástrojů a jejich usměrnění do podoby, která povede ke zlepšení výkonu elek- tronického marketingu. Literární rešerše obsahuje teoretický základ o elektronic- kém marketingu a jeho jednotlivých nástrojích. Vlastní práce se skládá z analýzy možností elektronického marketingu v odvětví, analýzy konkurence, analýzy sou- časného stavu elektronického marketingu ve společnosti, návrhu na zlepšení tohoto stavu a kalkulace nákladů na změny.Bachelor thesis is dealing with a proposal, which is going to improve the effective- ness of an online marketing in the chosen company. The goal of the bachelor thesis is to propose an appropriate combination of marketing tools to improve the effec- tiveness of the online marketing. The literary research contains theoretical base about online marketing and its particular tools. Practical part consists of an analysis of options of an online marketing in the departments, analysis of a competition, anal- ysis of a current situation of an online marketing in the company, and improving the situation with adequate calculation of financial costs.
Klíčová slova:
e-shop; elektronický marketing; PPC; SEO