Název:
Change management of business strategy and internationalization of trading company
Autoři:
Nekvindová, Dominika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] Nekvindová D. Change Management of Business Strategy and Internationalization of Trading Company, Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017. The main objective of the diploma thesis is to create a complex methodology for the change of business strategy when a company wants to internationalize which will be applicable and utilizable in SMEs. The principles of the theory of change management and project management will be used. The change management will be based on Lewin's Three-Stage Model of Change completed by the project management and risk management, and the situation analysis will help the identification of the company's position. A partial purpose of this thesis is to define conditions of internationalization for enterprises specified above which is closely connected with the change management of business strategy within the European Union. The last part of the thesis is focused on the application of the methodological proposal to a real company under real market conditions.Nekvindová D. Řízení změny obchodní strategie a internacionalizace obchodní společnosti, Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2017. Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit komplexní metodiku pro řízení změny obchodní strategie, když podnik chce vstoupit na nový zahraniční trh, která bude aplikovatelná a využitelná obecně v MSP. Budou použity principy teorie řízení změny a projektového řízení. Řízení žměny bude založeno na Lewinově modelu změny doplněném projektovým řízením a řízením rizik, a pro identifikaci pozice podniku pomůže situační analýza. Dílčím cílem této práce je definovat podmínky internacionalizace pro MSP, která je úzce spjata s řízením změny obchodní strategie v rámci Evropské unie. Poslední část této práce je věnována samotné aplikaci metodického návrhu na skutečném podniku, který působí na trhu v reálných podmínkách.
Klíčová slova:
internacionalizace MSP; obchodní strategie; projektový management; řízení rizik; řízení změny