Název:
Vizualizace virtuálních objektů v reálném prostoru s využitím nástroje Unity
Autoři:
Mikulka, Radek Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje vizualizaci virtuálních objektů v reálném prostoru. Úvodní část obsahuje stručný popis použité technologie Kinect a Unity3D. Dále je posouzen aktuální stav řešené problematiky, kde se práce zaměřuje na metodiky k řešení podobných projektů. Následně je provedena rešerše použitelných knihoven. Poslední část se zabývá vlastní realizací řešení daného problému v programovacím jazyce C#. Nakonec je aplikace zhodnocena a jsou diskutovány její silné a slabé stránky.This master thesis is focused on visualization of virtual objects in the real space. The introductory section provides a brief description of Kinect and Unity technologies. Moreover, similar state-of-the-art projects are outlined with regard to the used methodics of interaction. Subsequently, a review of useful libraries is provided. On the basis of these information, the methodics of my project is formu-lated. The subsequent part of the thesis deals with the implementation of experi-mental application in the C# programming language. Finally, the application is evaluated and there is a discussion of its pros and cons.
Klíčová slova:
C#; Microsoft Kinect; rozšířená realita; Unity3D; zpracování obrazu