Original title:
Kvalita produktov CR na zľevových portáloch
Authors:
Malíková, Zuzana Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zaobírá problematikou vnímané kvality produktů cestovního ruchu, nakupovaných na slevových portálech. Hlavním cílem je zhodnotit vnímanou kvalitu a následně ji porovnat s vnímanou kvalitou produktů cestovního ruchu, nakupovaných přes cestovní kanceláře a cestovní agentury. Na základě výsledků dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 221 respondentů ze Slovenské i České republiky, byla identifikována nejčastější negativa a pozitiva spojená s nákupem na slevovém portálu a přes CK a CA. Dále následné porovnání vlivů negativ na ochotu opakovat nákup na slevových portálech a přes cestovní kanceláře a cestovní agentury.Malíková, Z. Quality of products of tourism at daily deal websites. Bachelor thesis. Brno, 2017. Bachelor thesis deals with the perceived quality of products of tourism purchased on daily deals website issue. The main aim is to evaluate perceived quality and subsequently to compare with the perceived quality of the product of tourism purchased at tour operators or travel agencies. In terms of outcomes from the survey, which attempt 221 respondents from the Slovak and Czech republics, were identified most frequent negatives and positives connected with purchase on daily deal websites and tour operators and travel agencies. And a follow - up comparison negotiating about impacts of negatives on the willingness to repeat purchase on daily deal websites and at tour operator and travel agency.
Keywords:
cestovní kanceláře; cestovní ruch; kvalita; produkty cestovního ruchu; slevové portály