Název:
Návrh marketingovej stratégie vzdelávacích mobilných aplikácií
Autoři:
Kovácsová, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je věnovaná návrhu marketingové strategie pro vzdělávací mobilní aplikace od tvůrce Holucent. Úvodem práce jsou představeny termíny z oblasti tvorby marketingových strategií a online marketingu. Na základě analýzy současného stavu je následně vytvořena marketingová strategie, které základem jsou konkrétní marketingová opatření. Způsob kontroly a měření efektivnosti navrhnutých marketingových opatření je realizovaný prostřednictvím analytických nástrojů. Hlavním přínosem této práce je zlepšení propagace vzdělávacích mobilních aplikací od tvůrce Holucent.This diploma thesis is dedicated to the proposal of marketing strategy for educational mobile applications from developer Holucent. In the theoretical part of the thesis are described notions from the field of marketing strategies and online marketing. Based on the analysis of current state is consequently created marketing strategy which cornerstones are suggestions of specific marketing measures. The means of control and measurement of effectiveness of suggested measures are analytical tools. The main asset of this thesis is improvement of propagation of educational mobile applications from developer Holucent.
Klíčová slova:
App Store; App Store optimization; e-learning; mobilní aplikace; online marketing