Název:
Doporučení rozvoje MŠ a ZŠ Sobůlky
Autoři:
Bořecká, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bořecká, L. Doporučení rozvoje MŠ a ZŠ Sobůlky. Bakalářská práce. Brno: Mende-lova univerzita v Brně, 2016. Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj MŠ a ZŠ Sobůlky. V úvodu práce je specifikována problematika a v kapitole cíle práce je uveden jak hlavní cíl tak i dílčí stanovené cíle. V teoretické části jsou blíže přiblíženy a definovány základní pojmy a informace o obci a mateřské a základní škole v obci. V kapitole metodika nalezneme použité metody výzkumu. V praktické části jsou uvedeny a komentovány zjištěné výsledky z výzkumů a poznatky z analýzy náležitých dokumentů týkající se MŠ a ZŠ. Na základě zjištěných informací je v závěru formulován návrh pro rozvoj MŠ a ZŠ Sobůlky.Bořecká, L. Proposal development for kindergarten and primary school Sobůlky. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2009. The main objective of this work is to propose recommendation for the development of kindergartens and primary school Sobůlky. In the beginning is specified problematic and in the chapter goals of the work is given the main target and subtargets. The theoretical part are closer approached and defined basic concepts and information about the village and the kindergarten and primary school in the village. In chapter methodology can be found research methods. In the practical part are presented and commented the results of the research and findings of the analysis of relevant documents relating to the kindergarten and primary school. Based on the findings the conclusion make a proposal for the development of kindergartens and primary school Sobůlky.
Klíčová slova:
malotřídní školy; návrh rozvoje; udržitelnost; školství