Original title:
Specifika řízení obchodu vybrané obchodní společnosti
Authors:
Štursová, Petra Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Štursová, P. Specifika řízení obchodu vybrané obchodní společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce zkoumá specifika obchodu konkrétní obchodní společnosti. V teoretické části se zaobírá pojmy jako obchod, nákup, prodej, prodejní cyklus a řízení vztahů se zákazníky. Ve vlastní části je charakterizován trh se zemědělskými komoditami a zemědělskou technikou. Pomocí analýzy PESTE je zkoumáno vnější prostředí společnosti. Taktéž je představena základní charakteristika společnosti s využitím marketingového mixu a McKinsey 7S modelu. Podrobně je pak popsán obchodní proces a použití systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) v podniku. Na základě vyhodnocených poznatků jsou zhotoveny doporučení a návrhy na optimalizaci úzkých míst společnosti.Štursová, P. Specifics of business in a chosen organization. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019. This bachelor thesis examines specifics of business in a chosen organization. The theoretical part of the work is focused on business, purchasing, selling, selling cycle and CRM. The practical part includes the characteristics of the Agricultural Commodity Markets and Agricultural Machinery Market. PESTE analysis is used as tool to monitor external factors that may have impact on an organisation’s performance. The basic characteristics are described together with marketing mix and McKinsey 7S model. Afterwards business cycle and CRM usage are described in detail. Based on the acquired findings is proposed a recommendation for optimizing the problematic parts in given business.
Keywords:
CRM; McKinsey 7S; obchod; PESTE analýza; prodejní cyklus