Název:
Spotřebitelské chování na trhu s čajem
Autoři:
Kocúrová, Martina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu čaje v České republice. Práce zkoumá trh s čajem, sleduje vývoj spotřeby čaje, preference spotřebitelů a identifikuje hlavní faktory ovlivňující spotřebitele na daném trhu. V diplomové práci jsou využity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření, kvalitativní rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je určení hlavních faktorů, které ovlivňují spotřebitelské chování na trhu s čajem, charakteristika segmentů trhu a návrhy doporučení pro subjekty působící na trhu s čajem.The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of tea in Czech Republic. The thesis examines the tea market, monitors the evolution of tea consumption, consumer preferences and identifies factors affecting consumers in a given market. In this thesis are used techniques of marketing research, namely questionnaire survey, qualitative interviews and cluster analysis. The outcome of the thesis is to identify the main factors that influence consumer behaviour in the tea market, the characteristics of the market segments and recommendations for entities operating in the tea market.
Klíčová slova:
identifikace faktorů; marketingový výzkum; segmentace; spotřebitelské chování; čaj