Original title:
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
Authors:
Ševčíková, Kateřina Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Předložená bakalářská práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro možné referendum o přijetí eura v České republice. Bakalářská práce vychází ze zkušeností ze Slovenska a Estonska, kde euro již přijali. Bakalářská práce se také zaměřuje na průběh komunikační kampaně před irským referendem o Lisabon-ské smlouvě a Brexitu. Cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační kampaň a její rozpočet.The principle of this thesis is the creation of communication strategy for a possible referendum. The bachelor thesis is based on experience from Slovakia and Estonia where the euro has already been accepted. The bachelor thesis also fo-cuses on the course of the communication campaign before the Irish referendum on the Lisbon Treaty and Brexit. The aim of the bachelor thesis is to create a communication campaign and budget of this campaign.
Keywords:
euro; eurozóna; Evropská unie (EU); informační kampaň; komunikační kampaň; komunikační strategie; referendum; rozpočet