Název:
Komunikační strategie wellness centra
Autoři:
Skulínková, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je navržení vhodné komunikační strategie pro wellness centrum thajských masáží ABC. Dílčím cílem je určení tržního potenciálu pro toto centrum. Teoretická část obsahuje obecné poznatky týkající se problematiky marketingu služeb, komunikačního mixu a marketingového výzkumu konkrétně dotazníkové- ho šetření. V praktické části byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza, analýza současného komunikačního mixu a cílových segmentů. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření byl zjištěn tržní potenciál a navrhnuta nová komunikační strategie, kterou centrum může využít k celkovému rozvoji a zvýšení obratu. K doporučeným návrhům byl sestaven časový harmonogram a rozpočet. Návrhy a doporučení lze zobecnit pro firmy poskytující služby v oblasti wellness.The aim of this thesis is to propose an appropriate communications strategy for the ABC Thai massage wellness centre. A secondary aim is to determine the market potential for this centre. The theory part contains general information regarding the marketing of services, the communications mix and marketing research, specifically by questionnaire survey. The practical part makes use of analyses of the internal and external environment, SWOT analysis, and analysis of the current communications mix and target segments. These analyses and a questionnaire survey were used as a basis for determining market potential and proposing a new communications strategy which the centre can utilize for overall development and increasing turnover. A timetable and budget for the recommended proposals were drawn up. The proposals and recommendations can be applied more generally to companies providing services in the wellness sector.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing služeb; marketingový mix; marketingový výzkum; trh wellness služeb; tržní prostředí