Název:
Návrh komunikační strategie k oslovení segmentu seniorů
Autoři:
Michalík, Dominik Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je návrh a nalezení vhodných nástrojů marketingové komunikace k oslovení specifického segmentu seniorů. První část je teoretická a zabývá se všemi pojmy, které jsou pro výzkum klíčové. Druhá část je věnována analýze sekundárních a primárních dat, na jejichž základě je vypracován návrh vhodných nástrojů marketingové komunikace k oslovení segmentu seniorů. V diskuzi jsou poté rozebírány různé omezující faktory a limity, které mohli výsledek výzkumu ovlivnit.The main goal of the bachelor’s thesis is a proposal to find appropriate tools of mar-keting communication to address the specific segment of seniors. The first part is theoretical and deals with all concepts that are key to the research. The second part is devoted to the analysis of secondary and primary data, on the basis of which a proposal of suitable tools of marketing communication is developed to address the segment of seniors. The discussion then discusses the various limiting factors and limits that could influence outcomes of the research.
Klíčová slova:
internet; marketingová komunikace; reklama; senior; sociálni sítě