Original title:
Návrh a realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v digitálním prostředí
Authors:
Jančík, Vojtěch Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce popisuje způsob, jakým si může ubytovací zařízení vytvořit marketingový plán pro digitální prostředí včetně analýzy současného stavu. První část tvoří literární rešerše, za účelem vymezení základních pojmů. Následně je analyzován současný stav ubytovacího zařízení, na který navazuje dotazníkové šetření. Poté je proveden návrh kanálů v online prostředí, včetně nové webu, rezervačních a informačních portálů, sociální sítě Facebook a analytických nástrojů společně s~placenou reklamou. Všechna navržená řešení byla následně zhodnocena v diskusi.The first part deals with literature review in order to define basic concepts. After that, the current state of selected accommodation facility is analyzed and followed by questionnaire survey. Next part contains the design of specific digital environment channels along with new web presentation mockup, reservation and information portals, Facebook social networking and analytics tools including paid advertising. Each proposed solution was then evaluated in the final discussion.
Keywords:
dotazníkové šetření; internet; internetový marketing; SEO; ubytovací zařízení; webová prezentace