Název:
Návrh obchodní strategie pro prodejce a provozovatele nevýherních zábavních automatů
Autoři:
Hostička, Petr Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá podnikáním provozovatelů nevýherních zábavních automatů. Analyzuje současný stav daného podnikatelského prostředí a postoje podnikatelů a spotřebitelů. V rámci marketingového výzkumu je provedena orientační analýza a využito dotazníkových šetření a hloubkových rozhovorů. První dotazník je zaměřen na hráče šipek (n = 1036), druhý pak na běžnou veřejnost (n = 214). Dále bylo v rámci výzkumu provedeno 15 hloubkových rozhovorů s majiteli firem. Na základě výsledků těchto výzkumů je navržena obchodní strate-gie a doporučení pro provozovatele nevýherních zábavních automatů a Unii šipkových organizací.The diploma thesis deals with the business of the operators of non-winning entertainment devices. It analyzes the current state of the business environment and the attitudes of entrepreneurs and consumers. As part of the marketing research the orientation analysis, questionnaire surveys and in-depth interviews were carried out. The first questionnaire is focused on the darts players (n = 1036), the second to the general public (n = 214). Within the framework of the research were conducted 15 in-depth interviews with business owners. Based on the results of these researches, business strategies and recommendations are proposed for operators of non-winning entertainment devices and to Union of Darts Organizations.
Klíčová slova:
kvantitativní a kvalitativní výzkum; malé a střední podnikání; marketingový výzkum; nevýherní zábavní automaty; obchodní strategie; propagace