Název:
Spotřebitelské chování při výběru mateřské školy v ČR
Autoři:
Černíková, Adéla Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Černíková, A. Spotřebitelské chování při výběru mateřské školy v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním rodičů v České republice na trhu předškolního vzdělávání. Práce zkoumá trh předškolního vzdělávání, identifikuje faktory a chování spotřebitelů při výběru mateřské školy. V diplomové práci jsou použitý techniky marketingového výzkumu, a to dotazní-kové šetření, kvalitativní rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je identi-fikace faktorů vlivných na rozhodování spotřebitele o výběru mateřské školy, charakteristika segmentů trhu a marketingové doporučení pro subjekty trhu předškolního vzdělávání.Černíková, A. Customer behaviour in choosing preschool education in Czech Re-public. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018. The diploma thesis deals with consumer behaviour of parents in the Czech Re-public in the market of preschool education. The thesis explorers the market of preschool education, identifies the factors and behaviour of consumers in choos-ing kindergarten. In the diploma thesis there are used the techniques of market-ing research, namely questionnaire survey, qualitative interviews and cluster analysis. The output of the thesis is the identification of factors influencing the consumer decision making on the choice of kindergarten, the characteristics of the market segments and the marketing recommendation for the subjects of the pre-school market.
Klíčová slova:
identifikace faktorů; marketingový výzkum; mateřská škola; spotřebitelské chování