Název:
Marketing strategy of an IT firm
Autoři:
Mouka, Jiří Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this thesis is to create a marketing strategy for Notum Technologies. This company is a young company in Brno that is quickly growing and needs a plan for its marketing department. External and internal analyses are performed to-gether with an in-depth interview in order to assess the position, benefits, and threats. A financial plan is presented summarizing all the recommendations.Cílem této práce je vytvoření marketingové strategie pro firmu Notum Technologies. Tato mladá, rychle rostoucí firma z Brna potřebuje marketingový plán pro svůj další růst. Je provedena externí a interní analýza a spolu s hloubkovými rozhovory je evaluována pozice, výhody a nebezpečí této firmy. Na závěr je vypracován finanční plán, shrnující všechna doporučení
Klíčová slova:
branding; IT společnost; marketing; marketingový plán; PEST analýza; sociální média; SWOT analýza