Název:
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Autoři:
Pořízek, Jan Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Pořízek, J. Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů on-line marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se se zabývá modely pro stanovení hodnoty zákazníka a identi-fikací parametrů, které tuto hodnotu ovlivňují. Byla provedena analýza společnosti a identifikovány parametry do modelů vstupující. Na tomuto základě byl vybrán a následně modifikován model pro stanovení celoživotní hodnoty zákazníků společností fungujících na subskripčním modelu. Na základě výsledků byla následně sestavena doporučení pro využití hodnoty zákazníka při vyhodnocování efektivnosti online marketingových nástrojů.This thesis deals with models for determinig customer and identifying parameters determinig this value. Company analysis was conducted and key parameters were chosen. On this basis, a model to determine lifetime value of company customers was applied and subsequently modified. Based on the results reccomandations were developed to use customer lifetime value to measure effectivness of online marketing tools.
Klíčová slova:
celoživotní hodnota zákazníka; CLV; hodnocení efektivnosti; hodnota zákazníka; model hodnoty zákazníka; zákaznická základna