Název:
Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení
Autoři:
Grajciar, Andrej Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Téma online marketingu je pro nás velmi zajímavá, protože zažíváme obrovský rozmach této sféry a trendy v online marketingu se neustále posouvají vpřed, mění a přizpůsobují aktuálním požadavkům trhu. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda vyvinuté úsilí a jednotlivé využití nástrojů online marketingu zasahují do ekonomických aspektů podniku, a pokud ano, tak zjistit v jaké míře. Obecně měřitelné parametry a metriky realizovaných činností nás vedou k přesvědčení, že námi zvolené postupy byly efektivní, správné a vedly k žádanému cíli.The topic of online marketing is for us very interesting because we are living during the era when online marketing sphere is being expanded every day and its trends are continuously growing, shaping and adapting to present needs of the market. Aim of our bachelor thesis is to obtain results from the practice use of these tools and methods of online marketing and determine and calculate their effect on economic aspects of the company. Measurable parameters and metrics of realized activities brought us to belief, that our chosen methods were effective, correct and they led to the achievement of required goal.
Klíčová slova:
nástroje online marketingu; online marketing; restaurační zařízení; ubytovací zařízení