Original title:
Obchodní strategie firmy Winning People s.r.o.
Authors:
Nekudová, Nikola Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodné obchodní strategie pro firmu Winning People s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí. První z nich je literární rešerše, která se věnuje definici základních pojmů, které jsou následně v práci využity. Následuje analytická část, která se snaží zhodnotit současnou situaci ve firmě. Tato část je rozdělena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. V analytické části jsou nalezeny silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Další částí je část návrhová, která vychází z části analytické. Návrhová část se věnuje tvorbě výsledné strategie, která by zlepšila fungování podniku a snížila jeho ztrátu.The bachelor’s thesis is focused on suggesting a viable business strategy for a company Winning People s.r.o. The thesis is divided into several parts, the first of which is a literary research focused on defining basic terminology used later in the document. Next follows an analytical part whose main point is evaluation of the current state of the company. This part is later divided into an analysis of the external and internal environments. The strengths, weaknesses, opportunities and threats are defined in the analytical part. The next part offers a creation of the final strategy which would improve the business and reduce the losses. This final part is based on the previous analysis.
Keywords:
rozšířený marketingový mix; strategické řízení; strategie; SWOT analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí