Název:
Využití marketingově-obchodních nástrojů v informačním systému podniku
Autoři:
Csicseri, Gabriel Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Hlavní cíl diplomové práce je na základě analýzy navrhnout nové inovativní řešení vedoucí ke zdokonalení informačního systému podniku jakož i implementace nových řešení a inovací, s cílem maximalizace obratu a tržní hodnoty firmy. Teoretická část je zaměřena na definici a charakteristiku vývinu řešené problematiky včetně celky pojímaje problematiku informačních systémů, databázových systémů a analýzy informačních systémů. Předmětem vlastní práce je charakteristika firmy Zawmark Plus, analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy, finanční analýza, analýza IS podniku a jeho součástí, vyhodnocení analýz a koncepce samotných návrhů na zdokonalení informačního systému. Návrhy na zdokonalení IS vycházející z analýz je možné použít a implementovat iv jiných účetních jednotkách s podobným biz-nis modelem. Ve vlastní části práce jsou shrnuty i možné komplikace, spojené s prováděním nových návrhů. Samotný závěr obsahuje shrnutí celého okruhu dané problematiky a informace o výhodách plynoucích z implementace nových zdokonaľujúcich návrhů.The main goal of the diploma thesis is to propose new innovative solutions leading to the improvement of the company's information system as well as the implementation of new solutions and innovations, in order to maximize the turn-over and market value of the company. The theoretical part is focused on the definition and characteristics of the development of the solved issue, including units dealing with information systems, analysis of information systems and database systems themselves. The subject of my own work is the characteristic of Zawmark Plus, the analy-sis of the internal and external environment of the company, financial analysis, analysis of the company's information system and its components, evaluation of analyzes and concepts of the proposals themselves for the improvement of the information system. Suggestions for IS improvement based on analyzes can be used and implemented in other companies with a similar business model. In its own part, the possible complications associated with the implementa-tion of new proposals are summarized. The conclusion itself contains a summary of the whole scope of the issue and information on the benefits resulting from the implementation of new refinements.
Klíčová slova:
analýza informačního systému; databáze; e-shop; ekonomický systém; informační procesy; informační systém; inovace; ISAC; marketing; návrhy